onsdag 21 maj 2014

S O L

Det är rena sommarvädret här i Malmö! Både igår och idag har vi varit ute precis hela dagen med undantag för middagsvila mitt på dagen. Vi bor tio meter från Folkets park och dagar som dessa med så fint väder och en rastlös snart ett och halvt åring är jag såå glad att vi bor så nära. Det är bara att fylla vagnen med en filt, lite leksaker och mellanmål och sedan kan man roa sig i parken hela dagen.

Vi har tittat på djuren, sparkat boll, lekt i sandlådan, gungat, klättrat upp och ner för alla tusen trappor som finns i parken, ätit mellis på filten, dansat, klättrat på lådor i olika höjd osv osv osv.

Mellisstund på filten.

Extra skönt att vara ledig och hemma med prinsen en dag som denna.

Nils fick besök på filten utav två nyfikna och orädda ankor. Nils blev överlycklig och sa "anda anda ANDA".

Sparka boll i gräset.

Springa i nerförbacke är kul.

UNDERBARA varma väder! 

2 kommentarer:

  1. Jag är glad för mitt fria jobb med flex, men ibland verkar det inte helt fel att ha "andra" arbetstider. Som nu till exempel. Vilka härliga dagar ni har!
    -Jenny-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, alltså dagar som de så uppskattar jag det verkligen :) Hade dock uppskattat det ännu mer om jag fick tillbringa såna dagar tillsammans med Micke också :) Men eftersom han jobbar i veckorna när jag är ledig så går det ju inte. Hoppas på fint väder i helgen som kommer så kanske vi kan umgås ihop :)

      Radera