fredag 23 maj 2014

Ögoninflammation

Jag som trodde att Nils var frisk igen. Tji fick jag. Nu är hans ögoninflammation tillbaka och han är både hostig och snorig. Vi har varit på vårdcentralen och Nils fick ögonsalva med antibiotika så nu håller jag tummar och tår att ögoninflammationen ger med sig, en gång för alla. Stackars min älskade fina Nils..! Skönt iallafall att han fick ett par dagar nu när han faktiskt varit hel frisk och att vi under de dagarna hunnit gör en massa roligt saker.

Jag jobbar ikväll så Micke jobbar halvdag så att Nils kan vara hemma från förskolan.

Nils fick ett klistermärke av doktorn. Stolt som en tupp var han över sitt klistermärke och vill inte släppa det en sekund.

2 kommentarer:

  1. Usch, hoppas att han kryar på sig snabbt och inte blir sjuk igen!
    Kram
    -Jenny-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han blev bra snabbare den här gången. Han var på dagis idag och det gick bra :)

      Radera