lördag 7 december 2013

Tjejkväll

Igår trotsade jag allt vad storm, blåst och snö hette och mötte upp Elin och Lina för en kväll på stan. Vi gick till Laroche och åt tapas. Det var faktiskt första gången jag åt tapas, och det var riktigt gott. Fast det tog ett bra tag innan vi ens öppnade menyn och fick bestämt oss för vad vi skulle äta, för vi pratade och pratade. Det diskuterades allt från barn (såklart), till jobb, till bloggar och framtidsplaner. Istället för att äta dessert på Laroche gick vi till TGIF och åt supergoda desserter och drack drinkar. Jag hade en sån himla rolig kväll!


 

7 kommentarer:

  1. Härligt med tjejkväll, sånt behövs ibland!
    Har jag förresten missat något? Är det en förlovningsringar jag skymtar på fingret? Himla många grattis i så fall!
    Kram
    -Jenny-
    jennyspysventil.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det behövs verkligen ibland :) Oj så roligt vi hade!
      Så uppmärksam du är :) Men nej, vi har inte förlovat oss. Jag har ringer på höger hand, men det blir nog spegelvänt på bilden eftersom jag tagit den i en spegel. Får tala om detta till Micke, och hoppas på att han tar det som en pik ;)

      Kram

      Radera
    2. Haha, jag som kollade flera gånger och försökte räkna ut om det var höger eller vänster hand. Jaja.... Någon gång kanske?!
      -Jenny-

      Radera
    3. Du är inte ensam om att fråga mig det. De senaste månaderna har jag fått frågan flera gånger faktiskt. Vi borde nog slå slag i saken snart (eller kanske snarare Micke - jag är alldeles för gammalmodig av mig).

      Radera
    4. Vi är inte heller gifta. Jag vill faktiskt det och gärna bli friad till, men Rickard tycker inte att det är viktigt 😭. Och guuuud vad folk frågar, nästan mer än när vi ska ha barn nummer två.
      Jenny

      Radera