torsdag 5 mars 2015

Så sött och så smått

Lillebrors garderob växer. Han behöver nån mer byxa i storlek 50, och storlek 56 och sedan även pyjamasar i storlek 56 och just det ja, dregglisar (särskilt om han kräker mycket likt hans storebror).

Det finns så himla mycket fint att köpa till bebisar och nu när våren är på gång så bara trillar det in massa söta kläder till affärerna. Den här gången vet jag lite bättre vad man använder och vad man inte använder, precis som Jenny skrivit om idag. Kläder med luva går helt klart bort, det verkar bara vara obekvämt att ligga på luvan, och även tröjor, dvs inte bodys, då de bara är opraktiska när de är så små och ligger ner hela tiden.


Ljusa färger och en hel del blått.

Alltså hur söta är inte dessa hängslebyxor? Jag säkrade upp med två storlekar (56 och 62) då just dessa är tunna, så jag tänkte att de komme passa ypperligt under de varmare sommarmånaderna.

2 kommentarer:

  1. Hehe. Du kör ändå på hängslebyxor ser jag. Jättesöta! Jag hade hängslebyxor i jeanstyg till Jack och de kändes väldigt tjocka och ivägen när jag bytte blöja. Dessa såg tunna och bra ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, hehe :)
      Dessa är verkligen tunna, riktiga sommar-hängslebyxor :)

      Radera