tisdag 24 mars 2015

Piontulpaner

I fredags köpte jag hem tulpaner när jag var och handlade mat inför helgen. Jag brukar ofta köpa snittblommor på just fredagar då jag tycker det känns lite extra kul att ha färska blommor hemma under helgen. Tulpanerna jag köpte i helgen fick stå i nya vasen från Hemtex, himla fin färg och form och riktigt bra pris (199kr).

Jag har aldrig haft såna här tulpaner innan, nu när de slagit ut påminner de lite om pioner, himla fint! Och att de slokar nu efter några dagar tycker jag faktiskt inte gör något, tvärtom; de blev faktiskt finare.

Tjusigt lila piontulpaner.

2 kommentarer:

  1. Men vilka fina! Vet inte om jag sett såna där innan =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte heller sett såna innan, men det kommer definitivt bli fler.

      Radera