måndag 18 februari 2013

Vår helg

Som alltid har jag det bra hemma i Stenungsund och att få ha med mig Nils hit nu när han finns i mitt liv är pricken över i:et. Nils och min helg har varit toppen och det har varit super med all avlastning jag har fått! Mamma, pappa och Jon tar Nils och jag kan vila en stund eller bara göra något för mig själv vilket är guld värt för att kunna hämta lite krafter. Att inte vara hemma hos mig själv gör också gott då jag kan koppla av på ett annat sätt, sen blir jag ju rejält bortskämd av min fina familj också vilket uppskattas till tusen av en trött och sliten nybliven mamma.

I fredags eftermiddag åkte mamma, Nils och jag och handlade massa god mat till helgen. Nils sov i vagnen.
 
Lördagen startade med detta fantastiska leende och en promend ner till torget med mamma.

På torget fick jag köpt mig ett par tröjor vilket verkligen var välbehövligt då jag bara har tråkiga neutrala övderdelar. Nu när magen är bara vill jag klä mig i färg!

På kvällen lagade mamma supergod mat och vi bänkade oss med en stor godisskål framför melodifestivalen.

Nils låg i mitt knä och sov.

På söndagen hade mamma och pappa dukat upp ett stort frukostbord och hela familjen åt långfrukost tillsammans.

Pappa och Nils tog det lugnt på förmiddagen och efter lunch promenerade vi hem till min morfar för en fika.

På eftermiddagen kom Gustav och åt middag med oss, riktigt trivsamt!

4 kommentarer:

  1. Söta söta Nils :) Ni ser ut att ha det bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken helg!! Lyx kallar jag det!
    Visst är det guld med lite hjälp. Vi har det lika lyxigt nu när mamma & pappa också kommit hit ;-)

    Ses nästa vecka hoppas jag! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ses jättegärna nästa vecka :)
      KRAMAR

      Radera