onsdag 13 februari 2013

Lägligt

Har vetat att Olga Rönnberg ska släppa en träningsbok för mammor, har dock inte vetat när den ska komma ut. Har sedan jag fick reda på detta hoppats innerligt att den skulle komma ut lagom till när jag själv precis blivit mamma och lägligt nog blir det så! Den 26:e februrari släpps hennes bok Träning för nyblivna mammor. Så himla lägligt när jag är så tränigssugen och äntligen får börja träna! Klickade hem boken på en gång.

 


Träning för nyblivna mammor innehåller ett tydligt träningsprogram som visar hur man steg för steg kommer tillbaka till sin gamla kropp - eller kanske till en ännu starkare och snyggare version av dig själv! Övningarna är lättillgänglig hemmaträning, vilket passar mig utmärkt då jag tränade styrka hemma innan jag blev gravid med Nils. Det finns dessutom särskilda råd för kejsarsnittade mammor - ännu bättre :)

7 kommentarer:

  1. Åh, perfekt ju :) Måste jag kolla in!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den vill ja me ha! Kollar hennes blogg ibland, och hon har verkligen en kropp som gör att man blir peppad till att träna. (Det är ju en bra årstid att börja) förra sommaren struntade jag i allt :) men nu så!
    Kram❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Och årstiden som nu kommer är verkligen rätt!!
      Kram

      Radera
  3. Ååå den vill jag också ha!! Var beställde du den? :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt :) själv har ja så svårt att följa någon annan program och kör oftast mitt eget race.

    Hoppas allt är bra med er!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har mer tänkt att ha boken som inspiration till olika övningar :) Att boken är utformad till nyblivna mammor tycker jag är toppen då jag tycker det är svårt att veta vad man får göra och inte nu i början (exemplevis situps) när man bygger upp bålstabiliteten :)

      Allt är fint med oss :) Hoppas det är bra med er också :)
      Kramar

      Radera