onsdag 20 februari 2013

Perfekt mammaledig-dag

Är helt slut efter en lång men helt perfakt dag. Nils och jag började vår dag med en långpromenad, sedan han vi med ett besök hos min farfar innan var träffade Sara och hennes gudomligt söta dotter Signe. Så himla roligt att träffas och vi hade massa att prata om, såå kul! Vi fikade på Espresso house och gick en promenad längs hamnen, sedan tog vi en sväng i några butiker och jag köpte en stickad rosa tröja och en blå blus till mig själv. När vi kom hem hade mamma gjort fisksoppa och nu sitter mamma och Nils och myser i soffan och jag får lite skön egentid.

Promenix i ett iskallt Stenungsund.

Semlemuffins (märklig kombination, men väldigt god).
 
Sara och Signe.


Sötaste Signe!
 
Fick med mig denna blå volangblus hem.

Och även denna stickade rosa som är öppen i ryggen. Den gör sig dock inte på denna bilden då den har mycket finare färg.
 
 

4 kommentarer:

  1. Fina grejer! =) var också på torget idag! Synd jag missade dig. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att vi missade varandra! Imorgon är jag nog nere igen vid 15-tiden tror jag :)

      Radera
  2. Ja de var verkligen jättekul att träffas! Får bli snart igen❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi får se till att det blir snart igen <3

      Radera