söndag 24 februari 2013

Stickat

När vi var på torget igår köpte vi denna fina stickade tröjan till Nils. Köpte en storlek större så att han ska kunna ha den nu till våren.

Kommer från KappAhl, Newbie.
 
Igår kväll blev Micke magsjuk och har legat spytt hela natten. Micke är inte den som klagar i onödan men nu är han riktigt riktigt sjuk och har feber och huvudvärk och har legat och sovit hela dagen. Jag har aldrig sett honom så dåligt någonsin.. Jag har kokat socker-salt-lösning till honom då han är helt uslagen och det lilla han får i sig kommer upp på en gång.. Vi skulle egentligen åkt hem idag men det går inte nu när han är så sjuk, inte mig emot då jag får en extra dag hos mamma och pappa. Riktigt tråkigt att Micke mår så dåligt bara.. Håller tummarna för att ingen annan blir sjuk nu bara!

 
Mamma och jag gick en härlig promenad på förmiddagen idag. När vi kom hem var vi helt slut men jag kunde i vanlig ordning inte sova mitt på dagen.. Nils däremot sov så gott i sin vagn ute på balkongen.
 

3 kommentarer:

  1. Wow vilken utsikt! Lyxigt! :)
    /mammajosephine

    SvaraRadera
  2. Du köpte den ja :) verkligen söt!

    SvaraRadera
  3. Tröjan är så fin! Usch och fy för magsjuka, hoppas ni klarar er!

    Kram

    SvaraRadera