fredag 22 februari 2013

Fredag

Det är så fin natur här i Stenungsund och det är så lätt att glömma av hur vackert det faktiskt är när man ser det varje dag. Nu när jag inte bor här längre upplever jag att jag njuter lite extra av naturen på mina promenader. Imorse när jag promenerade längs havet var det -9 grader men solen värmde ganska gott. Efter lunch mötte vi upp Therese för en fredagsfika på Espresso House. Det blev mycket mamma och förlossningssnack vilket var riktigt roligt.

Kylig morgonpromenad.

Härlig utsikt från mamma och pappas balkong.

Nils och Therese.
 
 
Om en stund ska jag åka och hämta Micke som kommer hit över helgen. Vi har inte träffats på över en vecka och det ska bli extra roligt att han får se hur mycket som hänt med Nils under veckan som blivit både piggare och snackigare. På söndag åker vi alla tre tillbaka till Malmö med vår nya bil som vi ska köpa av mamma. Kommer underlätta en hel del med bil nu när Nils finns.

5 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vilken mysig blogg du har och vilken söt liten son! :) Vart pluggade du till sjuksköterska? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Jag läste till syrra i Örebro. Trivdes jättebra med både utblidningen och staden så det kan jag varmt rekomendera.

      Radera
    2. Tack för ditt svar! Då ska jag absolut ha med det på min lista över skolor att tänka på! :)

      Radera
  2. Hej Hej!

    Vad har du för skötväska??

    Fin blogg btw.

    Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skötväskan är från Oioi och den är verkligen super! Dessutom får man med massa smarta grejer till den.

      Radera