måndag 23 januari 2012

Måndag

Har haft en riktigt bra måndag! Började dagen med ett samtal med Mimmi, såå skönt att prata med någon som också är sjuksköterska och som förstår vad man menar. Vi försöker planera in ett Karlstadbesök i mars, det hade varit superkul!
På eftermiddagen var jag och fikade med fina Sara på Lilla Kafferosteriet, det var såå trevligt! Sara sprider sina positiva tankar och gör en så glad! Sara bor här i Malmö en tid då hon har praktik i Lund, vilket jag tycker är toppen!




Nu har Micke och jag precis ätit, ska gosa ner mig hos honom i soffan nu. Har haft en riktigt toppendag idag!

4 kommentarer:

  1. Va mysigt vi hade! Ny dejt snart igen tycker jag :)

    SvaraRadera
  2. Jaa :) Nån dag i veckan som kommer tycker jag :)
    Hoppas du och Jens haft en bra helg Sara!

    SvaraRadera
  3. Dessvärre har fullt upp nu i veckan, åker till Göteborg på torsdag för jag ska vara i skolan på fredag. Men jag träffar dig gärna veckan därpå!! Åh då ska vi mysa!! Wiiie :)

    SvaraRadera
  4. Jag åker förmodligen till Stenungsund på fredag :) Ska bli skönt att komma hem :) Efter det får vi ses :) Myys!

    SvaraRadera