tisdag 3 januari 2012

Finbesök

Veronika och Christian kom ju och hälsade på Micke och mig igår. De stannade över natten, och vi hade en fantastisk dag igår. När de kom åt vi sallad och slappade i soffan med kaffe efteråt. Sen åkte jag och Veronika till Mobilia och gick och kollade i butiker. Micke och Christian stannade kvar hemma och tjötade och drack öl. När vi kom hem sen gjorde vi oss ording för att gå på restaurang. Vi fick på en indisk restaurang med väldigt god mat. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde när vi var där och åt, vi har alltid så himla kul med V & C!




Efter restaurangen gick vi hem och drack mer öl och kollade roliga youtubeklipp. Sen helt plötsligt var det mitt i natten, och eftersom Veronika och Christian skulle upp tidigt idag gick vi och la oss. Det är trist att vi bor så långt ifrån varandra, för deras sällskap är guld värt ♥

2 kommentarer:

  1. Vad tjusiga kort på er =) Veronica passar verkligen bra i mörkt hår!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, eller hur :) Vi höll på så hela kvällen ;)
    Ja, hon passar verkligen bra i mörkt hår!

    SvaraRadera