lördag 14 januari 2012

Fredag

Var ledig igår, såå skönt :) På förmiddagen var jag och fotograferade fötterna hos ortopedteknikern (till de skoinlägg jag ska få). Sedan placerade jag mig i soffan och kollade på repriser av Sveriges mästerkock och Biggest loser Sverige.

När Micke kom hem från jobbet (han jobbar extra på Posten nu då vikariatet i Rosengård är slut) gjorde vi supergoda hamburgare.
Micke var på arbetsintervju i Lund igår så han hade lånat sin pappas bil, därför passade vi på att åka och storhandla efter att vi ätit, skönt att ha det gjort inför kommande vecka.

Vid halv nio kom Erik och Jill helt och knackade på dörren med två flaskor vin och lite annat smått och gott. Så helt spontant blev det en vin och drink kväll.


Jill supernöjd att få fotmassage med en kavel.. Haha!

Jill gjorde SUPERGODA drinkar av Absolut 100 som smakar bär. Den innehåller 50% alkohol, vilket man inte märkte fören efter en stund..

Mitt hjärta!

Helt plöstligt var klockan halv fyra på morgonen...

Vi hade riktigt kul och tiden bara sprang iväg, när vi kollde på klockan var den övre tre! Så det var sååå skönt att lägga huvudet på kudden sen :)

5 kommentarer:

  1. Spontankvällar är de bästa!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, har du sådär gröna ögon? Sjukt fina!

    SvaraRadera
  3. Har inte sett att du har tatuering på handleden innan! ;) Vad står det? Fin förresten! Vill med ha där eller på ovansidan. Gjorde det ont? kram

    SvaraRadera
  4. Det står Sofia.
    Den tatueringen gjorde minst ont, och den gillar jag mest, så insidan kan jag rekomendera. Går ju bra att dölja med en klocka etc om man vill också :)

    SvaraRadera
  5. Jätte bra =) Vad står sofia för?

    SvaraRadera