fredag 20 januari 2012

Fredagslunch

Ledig fredag, är iofs väldigt ofta ledig på fredag, men det är lika skönt för det :) Jag började min fredag med en promenad innan frukost. Gick överraskande bra, hade på mig mina gamla Ecco skor (som Mimmi kallar för skalbaggar) och kände knappt nån smärta i foten alls.
Sen kom Mickes mamma och hämtade mig och vi åkte till Feed för att äta lunch. Lika gott som alltid.
Efter lunchen åkte vi till Burlövs center för lite shopping. Jag fyndade ett par gardiner jag kollat på länge men tyckt var lite för dyra. De har kostat 800 kronor, men jag fick dem för 140 kronor! Har hängt upp den ena gardinen, men det blev nog inte så bra som jag trodde.... Får bestämma mig imorgon när det är dagsljus, blir ju alltid ett annat ljus när det är mörkt utomhus.

Räksallad med guacamole och Feeds supergoda fruktbröd.

Jag hjälpte Marianne att hitta träningskläder på Stadium.

Jag köpte en fräsch vårjacka på Gina Tricot, 499 kronor.

4 kommentarer:

  1. Fin jacka, kollade också på den idag. Gud vad jag saknar att shoppa med dig!

    SvaraRadera
  2. Ååå skalbaggarna, dom är ju såååå söta!

    SvaraRadera
  3. Ja, den jackan kan jag tänka mig att du kollade på :)
    Saknar också att shoppa dig, ett grymt team var vi :)

    HAHAHA, skalbaggarna söta :) DU är söt, skalbaggarna är fula..

    SvaraRadera
  4. Härlig dag! :) vilket fynd du gjorde och fin jacka!

    SvaraRadera