måndag 2 januari 2012

Ljusare

Har hunnit med ett frisörbesök idag på morgonen. Blev lika nöjd som alltid hos Sandra. Idag klippte hon av en ganska rejäl bit på topparna som var riktigt slitna. Färgen blev lite lite ljusare och mycket mer kall.
Nu är håret nästan lite lila, för att få bort det som var gult. Men efter ett par tvättar kommer det försvinna.
Sen jag började klippa mig hos Sandra har håret blivit mycket fräschare, och lika slitet eftersom jag klipper mig bra mycket oftare än jag gjorde förr.


Veronika och Christian kommer och hälsar på Micke och mig idag, och stannar över natten. SÅÅÅÅ kul!! Så nu ska jag göra lite lunch till de kommer :)

2 kommentarer:

  1. Fint de blev! Kul att få kärt besök =) hälsa!

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Ja, det ska jag göra :)

    SvaraRadera