tisdag 10 november 2015

Kort hår

Såhär kort hår som jag har nu, det har jag aldrig haft. Men det känns bra, även om jag allra allra helst hade velat ha långt hår. Nu när nästan allt hår jämnlågt. Tidigare var luggen kortare i flera olika etapper. Det är fortfarande luggen som är kortare, men det är precis alla längst fram. Jag har tappat en massa hår framme i luggen nu när jag ammar och jag har börjat få en snygg 80-tals-lugg, som vissa kvinnor fortfarande envisas med att ha, ni vet där luggen står rakt upp och resten av håret är lite som en hockey-frilla.

Såhär ser jag iallfall ut i håret nu. På bilderna ser det längre ut än vad det är i verkligheten. Det är kortare bak i nacken och så ville jag ha det för när håret får självtorka så böjer sig håret där fram liksom lite framåt vilket gör att det ser kortare ut. Dessutom tycker jag att det är snyggat att klippa upp nacken så att det blir lite mer av en frisyr.



2 kommentarer:

  1. Tycker att det var jättesnyggt!
    Skulle gärna haft så själv, men mitt hår faller inte så snyggt i nacken. Jag har två virvlar så det ser bara ojämnt ut.
    Hoppas ändå att amningshåret växer ut i faslig fart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag trivs faktiskt bra i det korta trots att jag ju egentligen inte vill ha kort hår.

      Radera