måndag 10 augusti 2015

Kräftskiva

I lördags var vi på kräftskiva hos Elin och Hannes i Hjärup tillsammans med ett par andra av deras vänner,  de var himla trevligt att få träffa dem då jag hört så mycket gott om dem innan.  Det var en supermysig kväll med räkor och kräftor och massa goda tillbehör. Vi satt utomhus i kvällssolen och åt och hade faktiskt riktigt gott. Jag hade verkligen längtat efter att få äta färska räkor då jag aldrig gör det här i Malmö. När jag bodde i Stenungsund kändes det som att jag åt det var och varannan dag typ.

Nils tyckte det var superkul att åka tåg hem till Elvin och de båda lekte både tillsammans och var för sig, utan att tjafsa så mycket som de brukar. Varken Nils eller Olle var särskilt sugna på att sova, men det gick bra ändå och de både slocknade tillslut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar