torsdag 27 november 2014

Myskläder

Jag är urusel på att köpa fina underkläder och myskläder till mig själv.. Emma och jag pratade häromdagen om det och då sa hon att "nu när du snart ska vara hemma mycket borde du verkligen unna dig fina myskläder". Så idag när jag var på stan gick jag in på Twilfit, där köpte jag ett par mörkblå flanellbyxor med vita prickar. På HM köpte jag en matchade mörkblå top med spets och två par mysiga lite högre sockar (inte knähöga, utan sådär lagomt höga så att man kan stoppa in de lite för långa mysbyxorna i). På Åhlens köpte jag faktiskt (!) helt underbart fina underkläder, och när jag kom hem så kände jag mig så himla nöjd. Nu jäklar kan jag vara hemma och mysa, i mjuka kläder, och se hyfsat representabel ut. Nu är det ju visserligen ganska långt kvar till jag ska vara mammaledig, men snart kommer ju jul och då är jag ledig en vecka iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar