fredag 4 juli 2014

Semster

Efter en riktigt tuff och stressig vecka på jobbet gick jag äntligen på semester igår. Jag ska ha semester i sex veckor varav två av de veckorna är föräldraledigt. Egentligen känner jag inte att jag behöver vara ledig sex veckor och det tror jag är för att jag bara arbetat sedan januari, jag har liksom inte hunnit bli så trött än eller hur jag nu ska förklara. Micke och jag lediga fem veckor tillsammans och det känns riktigt lyxigt. Vi börjar vår semester med bröllop imorgon. Det är Mickes bästa kompis som också heter Mikael som ska gifta sig och min Micke är toastmaster och bestman så han har haft fullt upp den senaste tiden. Nils ska vara hos Marianne då vi ska sova på stället där bröllopet hålls. Tyvärr är Nils sjuk igen och hade 40 graders feber igår så det är bara att hoppas på det bästa att han inte är sjuk imorgon..

Jag ska ha på mig en lila ljuvlig Gretaklänning. 

Ikväll ska jag ska roa mig med att packa en väska med kläder osv eftersom vi som sagt ska övernatta på Flädie. Micke är ute med brudgummen ikväll och Nils sover sedan ett par timmar tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar