tisdag 10 juli 2012

Lata dagar

Älskar att ha semester! Bara ta dagen som den kommer och göra det man känner för, gå på stan, gå ut och äta eller bara slappa i soffan hela dagen. Micke och jag har verkligen tagit det lugnt sen vi kom hem i lördags kväll. Vi har inte ens orkat handla (bara frukost), så därför har vi ätit ute varje dag - rena lyxen!

Idag har jag varit hos frisören och fixat utväxten och klippt håret axelkort. Ser inte så jättefint ut, men det behövdes verkligen. Har nog aldrig haft så slitet hår som det var nu. Känns som jag säger det varje gång jag klipper mig, men det är verkligen inte snyggt när 10 centimeter av håret längst ner är helt stripigt och tunt. Lika bra att ta tjuren i hornen och försöka få bort det värsta, dvs det som är uppklippt och slitet så att håret kan bli jämlångt (nångång i framtiden, dvs utan att håret är uppklippt över huvudtaget) och se fräscht ut.

På eftermiddagen hämtade Marianne oss och så åkte vi in till stan och åt på restaurang (idag igen), idag åt vi spansk mat. Efter maten åkte vi hem till henne för att titta på bilder från kryssningen - riktigt mysigt :)

1 kommentar:

  1. Jag tror du är lika fin i den nya frisyren som alltid!! :) kram

    SvaraRadera