söndag 22 juli 2012

Helgen

Har haft en bra helg, det enda jag saknat är värmen och solen. Vill så gärna ligga på stranden och sola och bada, bara nån dag iallfall. Har inte gjort det en enda gång i år, det har varit riktigt skitvädet hela min semester.. Hoppas vädret blir bättre nästa vecka, då har jag mina sista dagar innan jag börjar jobba igen på fredag kväll.

Helgen har varit bra, på lördagen var vi på fest hos Mickes kompis Jill som fyllde 27 år, fick tyvärr inte med mig kameran så det blev inga kort därifrån. Fick ett kort från Mickes kamera på honom och hans barndomskamrater.


Idag har vi tagit det rätt så lugnt efter gårdagens festligheter. Vi har varit och handlat mat för veckan som kommer. På kvällen åt vi räkor och kollade film, myssöndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar