torsdag 17 november 2011

Vilken dag

Jag har haft en riktigt hektisk dag på jobbet... Är helt slut, har inte suttit en sekund, bara sprungit fram och tillbaka. Jag känner inte att jag hade koll på nåt då det hela tiden dök upp nya grejer att göra mitt i de tusen projekt jag redan hade... Det är kul när det händer mycket akuta grejer som det gjorde idag, men det är mindre kul när man tar med sig jobbet hem. Har känt så den sista tiden, är rädd att jag missat saker att göra eller missat att överrapportera eller nåt annat, så går jag och tänker på det när jag är hemma. Tror det kommer bli bättre ju mer jag kommer in i arbetet på nya avdelningen, så gjorde jag aldrig när jag jobbade på 11:an som också är en akut avdelning. Jag är nog helt enkelt lite ringrostig.
Guuuuud så skönt det var att få gå hem när klockan blev fyra. Nu tar jag helg! Är ledig till på torsdag, fast jag ska hoppa in ett extra pass på måndag.

3 kommentarer:

  1. Vilken tuff dag! Nu är du värd att ta helg, så jag önskar dig en skön o mysig helg!

    Hoppas att det kommer bilder snart på matrummet, ser så fint ut med bordet! Kan tillägga att jag ännu inte vet om jag kommit in på usk utb (om du kommer ihåg det). Men om några veckor vet jag...

    SvaraRadera
  2. Tack, vad söt du är!
    Vad spännande - jag hoppas att du kommer in! Börjar du i januari isåfall?
    Ska fixa ordning lite mer, sen kommer det bilder :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det börjar i januari

    SvaraRadera