söndag 6 november 2011

Hall

Micke var på fest hos Rögden igår så jag fick pysslat en massa hemma igår.
När mamma och pappa var här förra helgen hade de med sig mormors gamla tvättkorg, den är jäättestor och rymmer hur mycket grejer som helst. Den ser ut som en jättestor hundkorg typ, fast med handtag. Så jag organiserade bland grejerna som stått i fula lådor ovanför våra sovrumsgarderober, nu ser det jättefint ut, och inte alls så rörigt.
Vår hall är så lång och tråkig, jag har tidigare inte riktigt vetat hur jag ska piffa till den. Så jag gjorde rosetter av svarta sidenband som jag knöt runt galgarna i hallen.



I slutet på den långsmala hallen står vårt nya månbord som vi fick hem förra veckan.

2 kommentarer:

  1. Åhhh vilken bra idé och vad fint det blev!! =) Jätte fin hatthylla med =)

    SvaraRadera