tisdag 8 november 2011

Bally

Har ÄNTLIGEN införskaffat mig ett par Bally curlingkängor! Jag har velat ha ett par i hur många år som helst, men då de är rätt dyra har jag inte kännt att jag har haft råd.
Har letat efter butkiker här i Malmö som säljer Bally, men det har varit näst intill omöjligt.. Men tillslut fick jag höra att det sålde på Rizzo, så jag ringde dit, och visst hade de ett par svarta i storlek 36.
Jag är supernöjd med dem, de är såå sköna och jag kommer definitift inte frysa om mina fötter i vinter!

6 kommentarer:

  1. Super nice!

    SvaraRadera
  2. Du kan få allt att se så supersnyggt ut! Har själv också velat ha ett par såna men känner att jag ser ut som värsta tantskogsmulle i dom, på riktigt alltså. Men jag ser dig framför mig när du promenerar på stan och du har strumpbyxor söt klänning söt mössa stor halsduk lurviga vantar och ser sådär sjukt sötsnygg ut! :)

    SvaraRadera
  3. Det e jag som e Vivi (jävla ordbok)

    SvaraRadera
  4. Söt du är Veronika! Vivi lät faktikst lite som en tant i Bally ;) Men VIVO däremot, hon har varit riktigt snygg i ett par BALLY! På riktigt - det ÄR snygga! Och DU hade varit snygg i dem :) PUSS <3

    SvaraRadera