torsdag 10 november 2011

Jullängtan

Två veckor kvar till första advent.. Tiden går så himla fort! Jag läääntar verkligen! Micke och jag har köpt nya fina adventsljusstakar på Åhlens. Mina gamla är gula och fula. Häromdagen lyssnar jag till och med på julmusik, kanske är lite väl tidigt, men längtar man så längtar man.


Har köpt ett juligt förkläde på H&M, nu jädrar ska det bakas lussekatter (eller iallfall till 1:a advent).
Köpte även julgranshjärtan i tenn och en julgransmatta på H&M.

De här fina gardinerna från Hemtex skulle jag vilja ha i vårt matrum. Förresten kommer våra matsalsmöbler på måndag!!!!

Jag är ledig en hel vecka över jul (jobbar dock nyårsafton kväll och nyårsdagen dag), så julen kommer troligtvis firas hemma hos mamma och pappa i Stenungsund. Då blir det Baden på juldagen, det var ju sååå länge sen jag träffade alla hemma i Stenungsund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar