fredag 24 augusti 2012

Vardag

Tycker alltid att det är så tråkigt och ångestfyllt att lämna Stenungsund, men när jag väl är tillbaka i Malmö känns det alltid lika bra. Känns skönt att vara hemma med Micke, att komma in i vardagen igen. Var ledig igår och pysslade lite hemma, virkade en del på filten. Har fått börja om typ 100 gånger, men nu tror jag att jag är på rätt spår.

Jag jobbar hela helgen, känns kul att jobba, även fast det är helg. Det är det som är så bra med att jobba 75% - man hinner aldrig trötta, det är alltid kul att gå till jobbet och man gör så gärna det där lilla extra för patienterna.

Imorgon efter jobbet ska Micke och jag på kräftskicka i Staffanstorp, ska bli riktigt kul! Nu ska jag hitta nåt att ha på mig imorgon, för jag åker direkt från jobbet till kräftskivan.

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt med fler Malmöbor! Roligt att följa fler gravida! Ja, men visst är påslakanet fint. Jag har stött på andra påslakan som inte passar vårt täcke med. Det är lite tråkigt! Stjärnor är så fint på babysaker!

    SvaraRadera