söndag 26 augusti 2012

Kräftskiva

Vi var på en riktig trevlig och rolig kräftskiva igår. Det var Mickes kompis Daggen och hans tjej Sandra som hade ordnat kräftskivan i sitt nya fina hus i Staffanstorp. Jag hade träffat 2,3 stycken som var på kräftskivan innan, så de flesta var nya bekantskaper i olika åldrar för mig. Det var ett gäng barnfamiljer med vilket gjorde att det för mig som gravid blev lagom nivå på festen.
Vi åt massa god mat, jag åt räkor istället för kräftor då jag helst äter havskräftor. Vi satt utomhus i ett stort partytält och det var helt lagom varmt, det räckte med en tjockare tröja trots att augusti snart är slut.







4 kommentarer:

  1. Vad mysigt!!!
    Håller med dig. Kräftor ska man äta från havet =))

    SvaraRadera
  2. Förresten! Tänkte skicka en glossybox inbjudan till dig. Ifall du var intresserad.. vad har du för mail? =) kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om att kräftor är godast när de kommer från havet. :)

    SvaraRadera