onsdag 29 augusti 2012

Färgval

Nu har vi bestämt oss för att det blir en Emmaljunga Ozone. Nu ska vi bara välja färg...
Jag vill att vagnen ska ha en neutral färg, och tänker att svart passar till allt - men det kanske är tråkigt? Gillar de båda svarta färgena nedan;

- Black Carbon tror jag är lite mer blank på vissa ställen i tyget och de vita ränderna är inte så framträdande. Vagnen har ett svart chassi.
- Black har mer framträdande vita detaljer - ser det fult ut? Vagnen har silvrigt chassi.
- Navy är precis som Black, men inte svart = roligare med svårare att matcha.


Funderar på vilket av de svarta och silvriga chassit som jag tycker bäst om, men kan inte bestämma mig. Väljer man klädseln Black Carbon får man det svarta chassit, det går inte att välja något annat. Och likadant är det med Black, där får man silvrigt chassi, det går inte att välja något annat.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker svart chassi är fint!

    SvaraRadera
  2. Jag med!
    Efter jobbet ska jag gå och kolla om de har de färgerna i butik - lättare att se dem live likosm :)

    SvaraRadera