torsdag 4 juni 2015

The Balm

Här är lite nytt till sminkväskan. Rouge, bronzer och highlighter från The Balm. Jag gillar deras lite roligare och retroinspirerade förpackningar (även om jag föredrar lite lyxigare tyngre dosor i guld etc). De har bra pris, och när jag köpte dem så var det "köpt tre, betala för två" och även 100 kr rabatt på det, så det var inte många kronor jag la på dessa tre produkter. Jag hade inte förväntat mig att de skulle sitta så bra som de gör heller, så även det var ett plus i kanten. De sitter faktiskt precis lika bra, eller till och med bättre än tex mina rouge från NARS och Clarins.




Bahama Mam, Hot Mama och Mary Lou Manizer.

Bronzer utan glitter eller skimmer.

Härligt persikorosa, rouge.

Kall ljus highlighter utan glitter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar