söndag 5 oktober 2014

Tjejmiddag

I fredags var jag hos Sara på jobbet på tjejmiddag. Det var jag och ett gäng andra härliga tjejer från jobbet. Skönt att träffas hemma hos Sara och bara få vara och umgås och prata en massa tjejsnack. På jobbet är det svårt att hinna prata överhuvudtaget just nu.

Sara bjöd på tacos och vi hjälptes alla åt att laga maten. Therese hade gjort chokladmousse som hon hade med sig och bjöd på. Efter maten och en himla massa tjejsnack och även en massa jobbsnack (det är ju typ det mest roliga) spelade vi "med andra ord". Det blev ett par rundor och vi skrattade oss igenom hela spelet.

Jag har klippt håret ytterligare mer kort. Framifrån syns det inte så mycket, men bak i nacken syns det desto mer. Nu är det en riktig page och inte en "lång page".

Ida, Madde, Therese, Annie och Sara - bästa tjejerna på jobbet.

Med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Med andra ord tröttnar man aldrig på!!! Bästa spelet 😄 fin i håret! 😘

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt snygg i håret!! Jag är sugen på lugg och när jag ser din page så kanske jag ska våga. Riktigt riktigt snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack vad snäll du är!
      Våga, det är alltid roligt med lite förändring, och håret växer ju alltid ut :)

      Radera