torsdag 30 oktober 2014

Höstlovsfrukost

Haft en ledig dag mitt i veckan idag, det är så himla skönt och det enda positiva med att jobba helg. Elin och Elvin har höstlov denna veckan så de var också lediga idag och bjöd därför hem oss på höstlovsfrukost.

Både Nils och Elvin blev superglada över att se varandra. I typ fyra sekunder. Sedan var det inga glada miner från någon av pojkarnas sida. "Min vagn" "min bok", "min mamma" osv osv, haha, de är för söta! Det den ena har vill även den andra ha, hur ointressant det än är egentligen.. Efter den mycket goda frukosten satt Nils och Elvin faktiskt och lekte ihop med diverse leksaker. Utan bråk, och båda var lika givmilda. I fyra minuter. Sedan var det samma visa igen. Hahaha, trotsiga barn när de är som bäst. Eller sämst. Det är andra tider nu jämfört med när de var små och vi åt frukost tillsamman, i lugn och ro då barnen sov eller bara var allmänt söta och tysta. Alla åldrar har ju sin charm och jag skulle absolut inte vilja vara utan någon av dem (men trotsen kan jag gärna vara utan). De är bara för söta när de kramas, och när de pratar med varandra.

Färskt bröd, frukost, kaffe, juice och croissanter. 

Pojkarna leker tillsammans med Elvins fina bilbana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar