tisdag 21 oktober 2014

Kökstavlor

Som jag tidigare har skrivit nån gång så har jag verkligen ingen tur i spel, jag vinner aldrig. Men så i våras vann jag ju en Sensai brun utan sol och nu häromveckan så vann jag en tavla! Det var en tävling på Instagram där vinsten var en styckningstavla i form av ett lamm. Jag har tittat på de motiven några gånger, men det har aldrig blivit något köp. Men när jag nu vann lammet passade jag på att även klicka hem grisen och nöten. Ramarna köpte jag på IKEA, och jag tycke att det blir riktigt fint i köket!




Tavlorna, eller posterena, kommer från Knaada, som gör jättefina posters.

2 kommentarer:

  1. Åh så roligt, grattis till fina vinsten! Visst är det superkul att vinna nån utlottning eller så fr Instagram eller nån blogg?! :) Det blev ju riktigt fint i ditt kök!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev med de nya tavlorna!👏

    SvaraRadera