lördag 28 juni 2014

Utgång

Roligaste kvällen på länge var helt klart gårdagskvällen. Jag mötte upp Jennifer på kvällen och så gick vi hem till Sara där Henrik, Annie och Madde redan var. Sara blandade supergoda söta sommardrinkar, Madde hade bakat goda chokladkakor och Sara hade knepat ihop ett roligt ortopeden-musik-quiz (de var alltså mina kollegor jag umgicks med igår). Det var en helt galet rolig förfest som höll på till klockan var nästan 02. Då gick vi till Debaser men i ärlighetens namn var det inte så mycket att ha så därför gick vi hem i till Henrik och skulle fritera banan. Men det blev inte så mycket av det heller. Istället gick vi hem till Sara där jag sov. Ganska skönt att inte bli väckt okristligt tidigt när man var ute på galej hela natten. Sedan att jag vaknade halv åtta, ja det kanske inte var så roligt, men jag fick ändå sova längre jämfört med vad jag hade gjort om jag hade sovit hemma.

Somrig långkjol.

Jennifer, jag och två rosa somriga drinkar.

Quiz!

Jennifer och Henrik.

Hallonmojito på Debaser.

Trots en hel del alkohol igår har jag mått prima idag. Jag har varit trött, men vem blir inte det då man bara sovit tre timmar? Nu ska jag lägga en ansiktsmask, sätta på lite kaffe och lägga mig i sängen tillsammans med Micke, min budapest-tårt-bit (som Micke var snäll och köpte till mig tidigare idag) och flera avsnitt av Orange is th new Black.

4 kommentarer:

  1. Kul att komma ut lite :) så fin du var på bilden vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt! Tack så mycket gumman!

      Radera
  2. Vad roligt att det var en lyckad kväll 😄 fin du var i kjolen som du letat efter! Hittade du den i butik eller köpte du den på nätet? Såg att den fanns kvar där. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag hittade den i butik här i Malmö :)

      Radera