måndag 23 juni 2014

Midsommarhelgen

Jag har tillbringat hela midsommarhelgen och även idag måndag på jobbet. Trots att det var helg och vi är färre personal så har det varit en riktigt bra helg.Vi har kunnat äta frukost innan klockan 10 och till och med kunnat äta tillsammans. Det var många patienter som väntade på att få komma till kommunen så därmed var de lite mer mobiliserade än vanligt och jag tror att det var det som gjorde att det inte var lika tungt som det brukar vara på helgerna.


Pizzalunch på midsommarafton.

Micke och Nils firade midsommarafton tillsammans med Marianne och de sov även hos henne natten från fredag till söndag vilket innebar att jag sov själv i lägenheten för första gången sedan Nils kom till världen. Det var lite märkligt och först kunde jag inte komma till ro och somna, sedan sov jag dåligt hela natten. Tur att jag ändå skulle upp 05 och jobba. Jag sover helt klart bäst när båda mina killar är hemma!

Imorgon är jag ledig och Nils ska till BVC på morgonen för 1,5 års kontroll med tillhörande spruta. Ska bli oerhört intressant att se hur mycket han har växt sedan sista BVC-besöket.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du haft en bra midsommar trots jobb! Kan tänka det smittar av sig på patienterna när personalen har det bra 😄

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, så är det nog, glad personal ger glada patienter. Eller iallfall trygga patienter :)

      Radera