lördag 28 juni 2014

Sandras möhippa

Nu är det prick en vecka kvar till Sandra och Daggens bröllop så igår hade vi möhippa för Sandra. Dagen började inte så bra då bilen fick punktering och första stoppet där vi skulle köra gokart hade glömt bort oss. Men sedan efter det flöt det på bra och vi hade helt fantastiskt fint väder.

Först körde vi som sagt gokart och den blivande bruden vann. I början var jag sjukt rädd och körde ungefär lika fort som en snigel tar sig fram.. Men mot slutet släppte den värsta rädslan och jag kunde släppa loss rejält så tillslut var det faktiskt riktigt roligt. Idag har jag grym träningsvärk i armarna.

Efter cokarten körde vi hem till Linda där det bjöds på champagnebrunch ute i parken och som sagt så hade vi verkligen vädergudarna på vår sida. Sandra fick svara på frågor om sin blivande man och vi satt och pratade länge om bröllopet. Vid 14-tiden gick vi bort mot Värnhem där Sandra skulle göra sin egna sushi. Sushin åt vi sedan utomhus i en annan park och sushin var såå god! Tiden rann snabbt iväg och jag var tvungen att hämta Nils och de andra spelade bowling. Tyvärr hade jag sedan tidigare bokat in en grej med jobbet på kvällen så jag kunde inte vara med på möhippan på kvällen. Det var en riktig toppendag så det kändes ändå helt okej att jag missade kvällen.

Gokart!

Alla hade blommor i håret.

 Champagnebrunch ute i den sköna solen.

Sandra gör sushi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar