lördag 25 januari 2014

Tjejkväll

Så fort jag slutade jobbet igår skyndande jag mig hem för att hinna piffa till mig lite extra. Jag skulle nämligen träffa Elin och Lina för en mysig tjejkväll. Vi gick och åt gott på Lemongrass och pratade och framförallt skrattande! Vi disskuterade allt från barn (såklart eftersom vi är mammor alla tre), hus, hur vi träffade våra respektive osv osv. Jag tivs så oerhört bra med dem båda och precis som Lina sa igår så borde vi träffas och gå ut äta en gång i månaden bara för att det så himla trivsamt! Dessutom är det ganska skönt att komma hemifrån och få vara Jessica och inte bara mamma. Men, som alltid när jag varit hemifrån en stund så längtar jag gränslöst efter Nils och det första jag gör när jag kommer innanför dörren är att gå och pussa på honom när han ligger och sover så sött i sin säng. Denna veckan har det blivit lite extra mycket pussade och gosande så fort jag kommit innanför dörren då jag flera gånger blivit påmind om hur skört livet är, även bland små små barn.

1 kommentar:

  1. Pussa och njut så mkt du kan! Hade jag också gjort om jag hade en liten prins hemma 💗

    SvaraRadera