lördag 30 mars 2013

Långfredag

Veronika och Christian bjöd på fest igår. Mycket kärt återseende med min fin vän och såklart även med alla andra. Mamma och pappa passade Nils och jag passade på att unna mig ett glas vin. Tanken var att vi skulle till Stenungsbaden, men det blev faktiskt aldrig så, vi hade det så trevligt hos Veronika och Christian. 

Jag tyckte det var riktigt roligt att göra mig ordning, klä mig i fina kläder och fixa till mig lite extra. Det var över ett år sedan jag gjorde det senast.

Finaste finaste Vivo!


Micke och Christian.

Therese, Jessica, Lisette och Veronika.
 
Det var första gången jag var ifrån Nils och jag hade fyllt kylen med mjölk och åkte inte hemifrån fören han sov tryggt i min mammas säng. Det gick förvånansvärt bra att vara ifrån honom under kvällen.

2 kommentarer: