söndag 10 mars 2013

Söndag

I vanlig ordning har helgen flugit förbi. Vi har haft fullt upp och knappt varit hemma mer än på kvällarna. Lördagen avslutade vi med fika hos Mickes pappa och Inger och sedan satte vi oss i  soffan framför Melodifestivalen. Igår var vi på IKEA och fixade lite här hemma, handlade mat för veckan osv. Känns trist att helgen redan är slut då det är så mysigt när Micke är hemma.

Micke var snäll och tog Nils och la sig på soffan imorse då Nils tyckte att det var morgon lite väl. Jag fick sovmorgon till halv nio!
 

Nu blir det sängen och en film på det, lär väl dock hinna somna långt innan filmen är slut ;)

Älskar att titta på min sovande bebis, så himla rofyllt!

4 kommentarer:

  1. Åh va dom är goa i pyjamas ❤

    SvaraRadera
  2. Vilken skönt helg :)
    Jag jobbar som timvikarie i äldreomsorgen, det blir ganska många timmar där.
    Under våren ska jag börja på sjukhuset också, när det behövs, på infektion. Där ska jag vara hela sommaren. Känns bra att komma dit igen, gjorde praktik där...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du fått jobb redan!
      Roligt att du ska jobba på infektion i sommar. Skönt att du haft din praktik där, då känner du ju redan igen rutiner osv :) Kan tänka mig att du är riktigt duktig!

      Radera
  3. Bilden på Nils är underbar! Han ser så trygg och go ut :)

    SvaraRadera