torsdag 15 september 2011

Nytt projekt

Är ledig idag. Så jag började min dag med att mysa ner mig med ett varmt täcke i soffan. Kollade på Bridesmaids, jätterolig film! Har ni inte sett den måste ni se den!


Sedan tog påbörjade jag mitt nya projekt i vardagsrummet. Ska sätta upp en tavellist bakom soffan. På den ska jag ha foton i fina ramar, ett stort &-tecken, och kanske nån fin lykta ellet ljusstake.

Var på Gallerix idag och köpte den stora vita ramen till mitt fina fotografi från ravinen.

Micke jobbar första dagen på sitt nya jobb idag. Han sms:ade förut och skrev att hans cykel blivit stulen.. Det är hans tredje cykel som blir stulen på tre månader, TRE MÅNADER!!! Det är helt sjukt! Blir så jääkla irriterad på att folk inte kan hålla reda på vad som är mitt och ditt... Blir så arg när jag tänker på hur mycket grejer jag blivit av mer genom åren... Hur kul är det att köpa grejer bara för att någon idiot bara ska TA det?! Och vem har mage ett stjäla saker hur som helst?!
Kan tillägga att på vår innergård står jämt en MASSA nya cyklar som sedan försvinner på några dagar, dvs vi har en cykelmarknad med stulna cyklar här... Så det skulle inte förvåna mig om Micke blir erbjuden att köpa sin egen cykel..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar