söndag 18 september 2011

Jobbhelg

Har tillbringat hela helgen på jobbet. Men jag har ju varit ledig en hel del i veckan, så det gjorde inte så mycket. Lite tråkigt att inte få umgås med Micke dock.
Det var en mycket lugn helg på jobbet, de elektiva operationerna har inte rikigt kommit igång än, så i lördags var jag ensam sjuksköterska på avdelningen, men med fyra patienter på hela avdelningen så hade jag inte överdrivet mycket att göra. Skönt att för en gångs skull inte ha så mycket att göra på jobbet, man får ta tillvara på de stunderna!


 

Nu är jag ledig måndag tisdag, känns som jag har rena lyxschemat nu för tiden :)

3 kommentarer:

  1. Söt sköterska du är =) patienterna måste gilla dig!

    SvaraRadera
  2. Om jag skulle behöva ligga på sjukhus så vill jag ligga på din avdelning. ;) Du är verkligen supersnygg.

    SvaraRadera