söndag 4 september 2011

Höstnytt

När vi var på stan nu i helgen fick jag köpt mig lite nya höstkläder. Tycker faktiskt det är mysigt att hösten är på väg, så att man kan klä sig i fina mössor och halsdukar. Att tända ljus och mysa tillsammans i soffan under en filt är inte heller helt fel.


Hittade en stickad blå tröja på Åhlens, även den rosa baskern och halsduken hittade jag där. På MQ hittade jag en mörkblå kjol med spets från Bondelid. Till kjolen köpte jag en cremefärgad långärmad tröja. Den ljusblåa skjortan köpte jag på H&M, den har jättefina mockadetaljer på armbågarna.

Vi har äntligen hittat ett duschdraperi vi gillar, ska visa er så fort jag har satt upp det i badrummet.

2 kommentarer:

  1. Jättefina klädköp!! Baskern var ju jätte söt!

    SvaraRadera
  2. Blir fin till min nya gröna jacka :)

    SvaraRadera