måndag 19 september 2011

Höst

Älskar alla klara höstfärger! Önskar jag hade ett bord och två stolar på var balkong. På balkongen drömmer jag om att ha ett fat med små pumpor på, två stora krukor med höstastrar i och blomlådorna skulle det vara ljung.
Micke och jag var på Blomsterlandet igår och hämtade massa inspiration. Vi köpte dock inte med oss något hem.





Ironiskt nog var det tur att vi inte köpa med oss några blommor hem. För så fort vi kom hem var det en man som stod utanför vår port och sa att han skulle ha våra blomlådor på balkongen. Att det var han som hade köpt dem, men att han glömde ta dem med sig när han flyttade där. Han var mycket påstridig och skulle in i lägenheten.. Han började hota med hans fyra stora söner och att han skulle klättra över på balkongen om han inte fick hämta dem. Tillslut sa Micke att han skulle hämtra dem åt honom. HAN VÄGRADE GÅ annars, han var riktigt obehaglig...

Gustav var här och hälsade på igår också, rikigt kul att se honom :)

3 kommentarer:

  1. Mysiga kort! =)
    Vilken jäkla knäppgök till gubbe! Dum i huvet ju =(

    SvaraRadera
  2. Ja, han var helknäpp, speciellt när han började hota...
    Jaja, bara en anledning att köpa nya till våren. Då kan jag köpa FINA, som jag själv vill ha :) Inte rostiga och trasiga som dessa var :)

    SvaraRadera