fredag 29 november 2013

Dear Santa

Micke är på fest ikväll och jag är riktigt uttråkad och alldeles för pigg för mitt eget bästa. Därför har jag roat mig med att sitta och spåna på en önskelista till tomten, sådär lagom till julafton.


Dermalogica Skin Hydrating Masque, perfekt nu på vintern när huden är extra torr.

Shampoo och balsam från Kérastaste Cristalliste eftersom det passar hår med torra längder och fetare hårbotten.

Två ljuslyktor från Iittala för att lysa upp vintermörkret.

Voluspas doftljus Champagne Crisp och Saijo Persimnon för att de luktar så gott.

Örhängen från SNÖ går det inte att få för många av, särskilt inte i guld.

Canons Powershot S120 skulle behövas oerhört mycket nu när lilleman är mer rörlig och det är jobbigt att släpa på stor systemkamera.

Eva Solos stora karaff passar till både kalla och varma drycker.

Orrefors Merlot rödvinsglas passar perfekt ihop med våra Intermezzo vitvinsglas.

NIKE Lunarglide 5+ shield , så att mina fötter mår bra (och ser snygga ut) på jobbet.

Skål från Iittala till godis och andra små godsaker.

Rörstrands Swedish grace kaffemuggar i vitt, eftersom de flesta av mina ljusblå har flagat i lacken.

Muggar, assietter och skålar från Rörstrand Mon Amie för att de är grymt snygga helt enkelt.

Nespresso Maestria kaffemaskin för att fylla alla kaffemuggar med godaste kaffet.


1 kommentar:

  1. Fina önskningar :) du får säkert mycket av det! Ha en mysig 1:a advent!
    KRAM

    SvaraRadera