måndag 11 november 2013

Fars dag

Vi firade Mikaels allra första fars dag i Stenungsund. Nils hade köpt paket till världens finaste och bästa pappa.

 
Det blev dock inte så mycket mer firande än sovmorgon och paket för vid lunch körde Eric oss till Göteborg och så tog vi tåget hem till Malmö. Nu är vi alltså tillbaka i Malmö och det är skönt att vara hemma igen, samtidigt som det alltid är vemodigt att lämna familjen och Stenungsund. Nils verkade riktigt glad att vara hemma, vilket märkets extra mycket på hans sömn. Veckan i Stenungsund sov han riktigt riktigt dåligt på nätterna. Han vaknade flera gånger per natt och var orolig nätterna igenom. Eftersom Micke inte var med har jag också sovit dåligt och jag har de senaste dagarna känt mig som en zombie med största ringarna under ögonen. Så nu hoppas jag att jag blir pigg snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar