torsdag 15 augusti 2013

ExquisiteOil Strengthening Treatment

Min gamla trotjänare Orofluido tog slut för ett tag sen. Har haft den i övre två år och trodde nästan aldrig att den skulle ta slut, men när den nu gjorde det var jag sugen på att testa något nytt. Så denna gången blev det hårolja från Matrix Biolage.

Matrix Biolage ExquisiteOil Strengthening Treatment innehåller Tamanuolja och Omega 3. Oljan är ultralätt och går djupt in i håret för att stärka det inifrån. Håret blir glansigt och ser friskt ut och all frissighet försvinner.

Matrix Biolage ExquisiteOil Strengthening Treatment
 
Den är faktiskt snäppet bättre än Orofluido då jag upplever den något lättare. Inte för att jag tyckte att den Orofluidon tyngde när håret, men jag märket ändå skillnad. Plus i kanten för att den är rosa och inte gul som de flesta andra håroljor är. De gula håroljorna kan nämligen göra att blont hår blir just gult, vilket man ju som blond oftast inte vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar