torsdag 13 september 2012

Cykel

Micke och jag var och tittade på cyklar idag. Micke köpte en likadan som den han hade som blev stulen. Jag däremot kunde inte riktigt bestämma mig då jag sett en så snygg röd Crescent cykel, men den var såklart slut.. Modellen fanns att köpa, men i svart, beige/brun eller brun. När jag nu tänkt mig en röd blev det ju såklart svårt att välja en annan färg, speciellt eftersom jag har sån sjuklig beslutsångest i vanliga fall...


Röd (som inte finns kvar längre)

Svart
 
Beige/brun

Brun
 
Den svarta tror jag att jag räknar bort helt, kan ju vara lite kul att ha en cykel med färg! I butiken tyckte jag att den bruna var snyggast, men nu när jag sitter och jämför dem på bild tycker jag nog den beigebruna. Alltså står det mellan den beigebruna och den helbruna.

3 kommentarer: