söndag 16 september 2012

Crescent Toste

Nu är även nya cykeln inhandlad som blev en Crescent Toste. Efter lite vel även där valde jag till slut den beige/bruna som tydligen heter mandelbrun. Hade tänkt köpa den helbruna med när jag stod i affären kändes den jättetråkig jämfört med den mandelbruna. Känner mig supernöjd med mina nya cykel som är som en dröm att cykla på jämfört med min gamla Monark som blev stulen. Då Monarken var några år gammal fick jag knappt tillbaka något på försäkringen då självrisken var så hög. Hade egentligen inte råd att köpa ny cykel just nu, men summa summarum känns det ändå rätt okej att den gamla cykeln blev stulen, nu har jag en sprillans ny lättcyklad cykel. Får leva på nudlar nästa månad ;)

9 kommentarer:

  1. Jag tror du gjorde ett klockrent val! Den ser jättefin ut! Jag saknar att cykla omkring på min röda fina cykel, men magen är lite ivägen nu har jag motvilligt fått erkänna. Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Snart kan du cykla igen, eller så kanske det blir så att vi lägger cykeln på hyllan - vi kommer ju gå omkring med barnvagn istället :)
    Tack det samma :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Bilden på din cyckel finns på blocket till salu. Se: http://www.blocket.se/malmo/Crescent__mycket_frasch__2012__44882618.htm?ca=23_11&w=1

    Är din cyckel stolen? Har du något med annonsen att göra? Jag är nämligen i begrepp att köppa cyckeln... Säljare kanske satt bara din bild på annoonsen? Han skulle heta Jesper..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, cykeln på bilden är stulen, men tror inte att det är min cykel som säljaren försöker sälja. Antar (och hoppas) att säljaren bara tagit min bild för att visa hur hans cykel ser ut.
      Kontakta säljaren och fråga :)

      Radera
  4. Αttractive ρart of contеnt. I ϳust ѕtumblеd upon your ѕite and in acсesѕion caрital
    to сlaіm that I acquiгe actually еnjoyed аccοunt your weblog
    рosts. Anyωay I will be subsсribing in your
    augment anԁ even I ѕucсess yοu
    get aԁmissіon to perѕistently raρidly.


    my ѕitе :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    SvaraRadera
  5. Sіmply want to say your aгticle is аs
    astonishing. The clarіty in your post iѕ just coоl and i could аssume you аre an ехрert оn thiѕ subjeсt.
    Well with your pегmissіon let me to grab your RSS feed to keep up tο ԁatе with foгthcoming post.
    Thanks a million аnd рlease сοntinue the gratifying work.


    Αlsο vіѕit mу web site :: wikipolitica-it.piega.org

    SvaraRadera
  6. Hi therе everyone, it's my first pay a quick visit at this website, and paragraph is truly fruitful in favor of me, keep up posting these articles or reviews.

    Feel free to visit my web-site: www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    SvaraRadera
  7. Hellο theгe! Do you use Τwitter?

    I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutely enjoуing youг blog and loоκ forωard tо new uрԁateѕ.


    mу web ѕite; v2 cigs review

    SvaraRadera
  8. I belіеve ωhаt you posted was very lοgical.
    Hoωeveг, what abοut thіs?

    ωhat if you werе to creatе a killer headlіne?
    I ain't suggesting your content isn't good, but suppose you aԁdеd a headlinе that makes pеoplе want more?
    I meаn "Crescent Toste" iѕ kіnda plain.

    Yоu ought to glance at Yahoo's front page and watch how they create news headlines to grab viewers to click. You might try adding a video or a related pic or two to get readers excited about what you've wrіtten.
    Јust mу opinion, it might bring your posts a little lіѵeliеr.


    Chеck οut my web blοg ... V2 Cigs review

    SvaraRadera