söndag 9 oktober 2011

Sköna söndag


Kände mig både utvilad och pigg imorse, så jag gick på medeljympa klockan elva, efter att jag hade duschat tog Micke och jag bussen ut till Staffanstorp för att hämta bilen vi ställde där igår (Mickes mamma är i Göteborg, så hon var supersnäll och lånade ut bilen till oss under helgen). Sen körde vi och kollade på möbler.

Vi åkte till Hulténs möbler och EM i Staffanstorp. Hittade ett märke som heter HansK med fina matbord och stolar på Hulténs, men, det kändes (som vanligt) inte helt hundra.

Sen åkte vi till MIO, där hittade jag denna fina fotölj.

 De hade fina väggprydnader i form av lejon- och häst huvuden på MIO.
 

Den här stoora väggklockan tyckte jag var jättefin, den blev dock inte så bra på bild...

Vi tittade på Mikaela-bordet på MIO igen, det som vi tittat på tidigare, men har inte riktigt bestämt oss ännu. Bättre att vara på den säkra sidan, och inte förhasta sig när man ska köpa så dyra grejer, som man ska ha i flera år framöver.
Efter MIO åkte vi och handlade mat för hela veckan. Tycker det är såå skön att ha det gjort, speciellt när jag jobbar så mycket kvällar som jag ändå gör.
När vi kom hem lyxade vi till det med varsin pizza. Nu ska jag mysa tillsammans med hjärtat i soffan och äta fruksallad.

1 kommentar: