torsdag 20 oktober 2011

Ingen vanlig dag

Den här dagen känns liite bättre än alla andra vanliga dagar, för idag är det min födelsedag!

Micke var hemlighesfull och stängde in sig i sovrummet en och en halv timma igår kväll, jag är jätte nyfiken och undrar vad han gjorde där inne så länge.. :)


Jobbar idag, och har som sagt bakat små födelsedasgs-bakelser dag till ära som jag ska bjuda på här på jobbet. Efter jobbet tänkte Micke och jag gå ut och äta, och sedan gå på bio.

Imorgon ska Marianne och jag äta frukost på stan, ska bli mysigt.

2 kommentarer:

  1. Wow 1,5 timme!!! Nu blir jag också nyfiken!!! Låter som du kommer ha en toppen dag! Ha nu en toppendag och berätta allt om överraskningen, middagen och bion sen =) kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag är såå nyfiken!
    Ska berätta allt sen :)
    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera