måndag 17 oktober 2011

Bowling

Efter jobbet igår var jag och Micke och bowlade med Erik och hans tjej Ida.
Ni som känner mig vet att jag inte är så mycket för det mesta som har med sport att göra. Därför har jag aldrig bowlat innan, men man måste ju prova! Det var kanske inte riktigt min grej, jag fick liksom inte till det, men jag kan absolut tänka mig att göra det igen, för sällskapets skull, och då kanske helst med en öl eller två innanför västen (för pricksäkerhetens skull ;) ).



Ölcafét.

Ölcafét.

Efter bowlingen gick vi till Ölcafét och drack några öl. Vi satt utomhus, med jackan på, det var rätt kallt, men ändå mysigt! Inne spelade de irländsk musik, det var en riktigt trevlig kväll.




2 kommentarer:

  1. Lät jätte mysigt! Det tar ett tag innan man lär sig bolla. Först 10 gångerna såg jag själv rätt rolig ut ;) Ibland tappade jag klotet bakom mig när jag skulle få i väg det mot banan, ibland fick de hämta klotet för det fastnat bakom för det gick så sakta så det fastnade... ;) Men när man lärt sig är det as kul!!!! =) Och precis som du säger. Helst med lite öl innanför västen ;)
    Åker du till Karlstad och hälsar på din vän där så gå till Nöjesfabriken. Där har de jätte fina disco bowlings banor!

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en toppenkväll :) Jag får bowla mer, så blir det nog roligare precis som du säger :)
    Tack för Karlstad tipset!
    Hoppas du haft en fin helg :)

    SvaraRadera